at the end of the week

Den här helgen försvann väldigt fort, men tyvärr är det så tiden brukar gå när man har roligt. I fredags var det afterwork på Grappa tillsammans med de finaste arbetskamraterna. Vad skulle vardagen vara utan dom? Även om jag är sugen på att testa på andra arbeten så mår jag dåligt av tanken att behöva byta arbetskamrater.  De kommer hålla mig kvar på H&M för all framtid, hehe ;)


Under lördagen stannade jag hemma för att göra lite nytta, tog en runda på TP med ärenden och sist en runda i skogen med busan. Kvällen avslutades hos finaste Ida som är hemma i stan och hälsar på. Som jag har saknat dig den senaste tiden . Förhoppningsvis räcker pengarna till ännu en Gbg-tripp även nu i vår.


Idag tog vi en rejäl sovmorgon, en sväng ute i solen och resten av dagen har vi spenderat framför varsin dumburk. Nu lämnar jag en fartfylld helg bakom mig och ser fram emot en veckas semester. Gött mos!



K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 1 kommentarer



  Jenny

Ta en promenad med vovvarna nåndag? :)

2011-03-08 23:46:01 http://Mammajenny09.blogspot.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!