min största skräck

Åh herre gud! Har setat med datorn i knät här i soffan och i bakgrunden surrar "Ett barn i minuten" där dom följer dramatiken på en förlossning. Hur kan dom visa sådana här skräckprogram på tv?!? Min absolut största skräck här i livet är att behöva föda ett barn, har alltid varit, och det här gör mig inte direkt lugnare. Det spelar ingen roll hur gulligt och puttinuttigt det är när barnet väl är ute, jag mår seriöst dåligt av att behöva se på sånt här och just nu dör jag lite bara av tanken. Slutsatsen blir alltså; Jag vill gärna ha barn, en hel hög, men inte föda dom själv, tack! Bara så du vet P, vi kommer att adoptera! Klart slut.


 



K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 4 kommentarer



  Sara

Haha du är rolig du. Nu såg jag inte på just det programmet men på familjen annorlunda. Nej nej och åter nej till en hög barn. Ett, två eller absolut max tre kan jag gå med på. Hur kan dom ha TIO UNGAR?! Dom är ju överallt och ingenstans och vart är uppfostran?! Nej fy tusan!

Men jag väntar nog några år innan det ska klämmas ut nått. Kram på dig!

2011-03-08 18:05:08 http://skadusaga.blogg.se/
  elena

För det första, om jag klarar att skjuta ut barn gör du, du är miljoner mer tuffare och har högre smärttröskel än mig. Så du fixar det, jag lovar ;)



Men ändå håller jag med dig, fy fan i helvete! jag gör inte inte om det så länge snubben inte mutar mig med pengar till en skönhetsoperation och ett liv i lyx efteråt pga smärtan man får utstå. Det är inte skönt! ;)

2011-03-08 19:23:01 http://elenacharlotte.blogg.se/
  Jenny

Jag lovar att det inte är någon fara alls, så ont gör det inte och minuterna efteråt så har du ändå glömt hur det var. Sitter det i släkten och du får det lika lätt som mig så kan ja lova att du vill göra om det på direkten igen ;) haha.. Allt man ser på tv och film är sååå mycket värre :p Du är stark så det kommer gå jätte bra ! Jag ser fram emot små söta kusinbarn :-)

2011-03-08 23:44:19 http://Mammajenny09.blogspot.com
  Tessan

Jag håller med dig. Tittade lite smått på programmet och jag fick lite panik. Jag vill gärna ha barn, men som du säger vill amn gärna inte föda ut den. Den ena människan skrek ju hela tiden för att det gjorde så ont och den andra blev det akut kejsarsnitt på, fy fasen säger jag bara. Men jag ska erkänna att när bebisen kom upp på mammans magen föll nog en lite tår och ja jag börjar bli gammal och blödig! :)



Men inget gott som har något ont med sig, eller?!



Kramar

2011-03-09 12:30:30 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!