sunny saturday


Aaah, vilken underbar lördag! Större delen av dagen har självklart spenderats utanför dörren, det går helt enkelt inte att sitta hemma i sånt här kanonväder. Ljuvligt att få byta ut dunjackan till tunnare och att få så mycket energi av all sol :) Tog med Tessan, Putte, Indra och Baby under armen och drog ut till Stenkvista för att släppa dom små söta lösa. Hur mycket energi kan en sån liten varelse ha rum för egentligen? Haha. Efter det blev det en sväng på stan för en sen sushilunch, gjorde även ett riktigt kap på Cervera och nu har jag ett snabbt depåstopp här hemma innan jag drar vidare. Ikväll väntar middag tillsammans med Sara och Madde med Melodisfestivalen som dessert. Kan inte bli mycket bättre va?  





K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 2 kommentarer



  Natta

Han började med att ge en bedövningsspray för att bedöva smärtan för bedövningssprutan. Sen såg jag inget mer för därifrån blundade jag och höll redan där på att eh.. ja, kräkas. Det äckliga var att det rann ner i halsen. Men det gjorde inte ont och det gick väldigt snabbt. Hela ingreppet 10 min. Just nu känner jag mig mera täppt än vanligt, men det kanske är svullet/irriterat. Effekten skulle inte komma förrän om några veckor/nån månad när det läker. Så jag kan komma med en riktig update senare. ;) Blir det inte bättre av det här bli det operation a la Johan, hu!



Göteborg! Den åttonde april åker vi, fredag till söndag. Kör du med! ..eller är det då ni drar på kryssning?

2011-03-13 20:27:17 http://nattsingen.blogg.se/
  elena

Tack vännen :)

Det är en administrativ tjänst på ett transportföretag. så lite små pill med massa saker jag förhoppningsvis förstår mig på så småningom ;)

2011-03-20 20:19:13 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!